Тұтынушылық мінез-құлықты ұйымдастырудың жалпы моделі (ағылшын тілінде)

  • Мақсаты: тұтынушылардың сұранысы мен қалауындағы өзгерістерді анықтауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - әлеуетті тұтынушылардың қажеттіліктерін, сұраныстары мен қалауларын құрылымдау әдістері туралы ақпаратты үйрену дағдыларын алу; - сатып алушының мотивациясына әсер етуге мүмкіндік беретін факторларды анықтау дағдыларын дамыту.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top