Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04111 Маркетинг в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында іргелі ғылыми және терең кәсіби білімі бар, ғылымда, білімде және бизнесте өз әлеуетін іске асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Маркетинг-менеджмент
Маркетингтегі инноватика
Стратегиялық маркетинг (ағылшын тілінде)
Брендинг (ағылшын тілінде)
Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
Маркетингтің цифрлық трансформациясы
Маркетингтегі Кәсіби шетел терминологиясы (ағылшын тілінде)
Шет ел тіліндегі іскерлік қарым-қатынас (ағылшынша тілінде)
Әлеуметтік желілердегі имидждік саясат (ағылшынша)
-
2 Оқу жылы
Экономикалық зерттеу әдістері
Маркетингтегі экономикалық-математикалық талдау
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Маркетингтік коммуникациялар және қазіргі бизнестегі жарнама (ағылшынша)
Тұтынушылық мінез-құлықты ұйымдастырудың жалпы моделі (ағылшын тілінде)
Ғаламдық тұтыну нарықтары
Инновациялық бизнес-жобаларды басқару
Маркетингтік метрика және аналитика
Өнеркәсіптік кластерлер және сандық экономика
Математикалық әдістер мен модельдер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулердің өз саласындағы өзекті міндеттерді қою және шешу үшін ғылым философиясының негізгі түсініктері мен санаттарын меңгерген.
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес нысанда еркін, қолжетімді және сенімді түрде хабарласа алады
- Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мақсатында оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру бағдарламаларын қолданады
- Мемлекеттің жаңа индустриялық-инновациялық саясатын іске асырудың басымдықтары мен тетіктері туралы кең түсінік алу мақсатында экономикалық-математикалық модельдеу мен инновациялық процестер циклдерін болжаудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгерген.
- Қазақстандық нарық жағдайларының ерекшелігін ескере отырып, маркетинг саласындағы өзіндік зерттеулерімен ұлттық және халықаралық ғылымға үлес қосады, көрсетілетін қызметтер саласын диджитализациялау, сондай-ақ өнеркәсіптік өндіріс жағдайларында, оның ішінде өнеркәсіптік кластерлер ұсынған күрделі интеграцияланған құрылымдар шеңберінде қазіргі заманғы цифрлық құралдарды пайдалану проблемасын шешеді.
- Ағылшын тілінде кәсіби терминдерді пайдалануда және мамандандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеуде құзыретті
- Маркетингтік зерттеулердің жекелеген түрлерін: бәсекелестік; конъюнктураны, нарық сыйымдылығын; нарықтың фирмалық құрылымын; маркетинг кешенінің компоненттерін, кәсіпорынның жұмыс істеуінің ішкі ортасын жүргізу үшін пайдаланылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген.
- Маркетинг тұжырымдамасын жүйелі түсінуді көрсетеді, қазіргі экономикалық даму жағдайындағы маркетингтің цифрлық трансформациясының ерекшелігін талдайды.
- Басқару психологиясы саласындағы міндеттерді шешу үшін коммуникацияларға дайын
- Кәсіпорынның маркетингтік кешенін дербес қалыптастырады және тауарлар мен қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды басқарады, нарықтық жағдайларға сәйкес стратегияны таңдайды.