7M04111 Маркетинг в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында іргелі ғылыми және терең кәсіби білімі бар, ғылымда, білімде және бизнесте өз әлеуетін іске асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетинг-менеджмент
Мақсаты: басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ компания қызметінің негізгі бағыттарын жоспарлау. Міндеттері: - нарықтық экономика жағдайында басқарудың теориялық негіздері мен заңдылықтары бойынша білімді қорыту; - компанияның стратегиялық және операциялық міндеттерін шешу үшін маркетинг-менеджмент құралдарын қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетингтің цифрлық трансформациясы
Мақсаты: маркетингтің цифрлық трансформациясы саласындағы негізгі ұғымдар мен тұжырымдамалық негіздер туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік қызметтер қызметінде цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту; - қызмет көрсету саласын цифрландыру жағдайында компанияның маркетингтік қызметін тиімді ұйымдастыру мәселелері бойынша білімді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желілердегі имидждік саясат (ағылшынша)
Мақсаты: әлеуметтік желілерде кәсіпорынның имидждік саясатын таңдау дағдылары мен принциптерін меңгеру. Міндеттері: - әлеуметтік желілерді және олардың мақсатты аудиторияларын зерделеудің маркетингтік әдістерін қолдану бойынша білімді қалыптастыру; - имидждік саясатты қалыптастыру және қолдау кезінде іс-шараларды әзірлеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Маркетингтегі Кәсіби шетел терминологиясы (ағылшын тілінде)
Мақсаты: зерттеу және маркетингтік міндеттерді шешу үшін шет тілінде тұжырымдамалық-категориялық аппаратты қолдану туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - - лингвистикалық және экономикалық ғылымдардың теориялық-әдіснамалық негізінде ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметті ұйымдастыру; - шет тілін маркетингтік ортада қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет ел тіліндегі іскерлік қарым-қатынас (ағылшынша тілінде)
Мақсаты: ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: - экономикалық қызметпен байланысты мамандандырылған жағдайларда диалогтік және монологтық сөйлеуді қолдану; - шет тілінде сұрақтарға жауапты стилистикалық сауатты, логикалық дұрыс баяндау дағдысын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендинг (ағылшын тілінде)
Мақсаты: инновациялық бизнесті жүргізу саласындағы білім мен құзыреттілікті жетілдіру, білім алушыларда зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялар менеджменті саласында базалық білім алу; - инновациялық жобаларды іске асыру және зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру үшін практикалық дағдыларды пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
Мақсаты: маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша теориялық-практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік зерттеулердің мәні және оларды жүргізу кезінде қолданылатын әдістер туралы негізгі білім алу; - ағылшын тілінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі инноватика
Мақсаты: ұйымның инновациялық бизнес ортасын, әсіресе оның маркетингтік қызметі аясында бағалау негіздері туралы идеяларды қалыптастыру. Міндеттері: - кәсіпорында қолданылатын инновациялық технологияларды әзірлеу және тиімділігін бағалау дағдыларын жетілдіру; - маркетингтегі прогрессивті инновациялық технологияларды зерттеу бойынша құзыреттілікті дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг (ағылшын тілінде)
Мақсаты: кәсіпорынның стратегиялық дамуы шеңберіндегі маркетингтің сыртқы және ішкі ортасын талдау туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - кәсіпорынның маркетингтік ортасының жай-күйі туралы ақпаратты жүйелеу және қорыту дағдыларын алу; - кәсіпорында маркетингтік стратегияны әзірлеудің практикалық дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнеркәсіптік кластерлер және сандық экономика
Мақсаты: цифрландыру жағдайында экономикадағы құрылымдық өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ өнеркәсіптік кластерлер қызметінің ерекшелігін зерттеу. Міндеттері: - цифрлық экономиканың қазіргі заманғы даму үрдістерін зерделеу; - өнеркәсіптік кластерлердің жұмыс істеу ерекшеліктерімен, әсіресе өнеркәсіптің цифрлық трансформациясы жағдайында танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік метрика және аналитика
Мақсаты: негізгі маркетингтік өлшемдер және оларды практикада қолдану ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік өлшемдердің мәні туралы теориялық білімді меңгеру; - кәсіпорынның маркетингтік жүйесінің жұмысын оңтайландыру және талдау үшін маркетингтік өлшемдерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Маркетингтегі экономикалық-математикалық талдау
Мақсаты: маркетингтік міндеттерді шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін практикада қолдану бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингте экономикалық-математикалық талдау жүргізудің теориялық негіздерін меңгеру; - экономикалық үдерістерді модельдеу және оларды талдау үшін математикалық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық әдістер мен модельдер
Мақсаты: экономикалық құбылыстарды зерттеуде қолданылатын негізгі математикалық модельдер мен әдістер туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - экономикалық мәселелерді шешу үшін заманауи математикалық құралдарды қолдану ерекшеліктері туралы ақпаратты зерттеу; - экономикалық құбылыстар мен процестерді бағалау және болжаудың практикалық дағдыларын алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғаламдық тұтыну нарықтары
Мақсаты: экономикалық дамудың қазіргі кезеңінде жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеуінің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу. Міндеттері: - жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеуінің негізгі теориялық ережелерімен танысу; - жаһандық тұтыну нарықтарын, әсіресе жаппай цифрлық трансформация жағдайында талдау әдістемесін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық зерттеу әдістері
Мақсаты: талдаудың сандық әдістерін пайдалана отырып, экономикалық сипаттағы міндеттерді шешудің практикалық дағдыларын меңгеру. Міндеттері: -зерттеу жүргізу кезінде ұғымдық-категориялық аппаратты, экономикалық ғылымның негізгі заңдарын қолдану туралы білімді жетілдіру; - экономикалық зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар және қазіргі бизнестегі жарнама (ағылшынша)
Мақсаты: ағылшын тілінде маркетингтік коммуникацияның кешенді жоспарларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар жүйесін практикада пайдаланудың негізгі қағидаттарын меңгеру; - кәсіпорында маркетингтік коммуникацияларды пайдалану бойынша тиімді стратегияларды қалыптастыру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұтынушылық мінез-құлықты ұйымдастырудың жалпы моделі (ағылшын тілінде)
Мақсаты: тұтынушылардың сұранысы мен қалауындағы өзгерістерді анықтауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - әлеуетті тұтынушылардың қажеттіліктерін, сұраныстары мен қалауларын құрылымдау әдістері туралы ақпаратты үйрену дағдыларын алу; - сатып алушының мотивациясына әсер етуге мүмкіндік беретін факторларды анықтау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық бизнес-жобаларды басқару
Курс инновациялық құрамдас бөлігі бар жобаларды тиімді басқару мәселелері бойынша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Инновациялық жобаның мақсатын, пәндік бағыттары мен құрылымын айқындаудың негізгі қағидаттары бойынша білім алу, инновациялық жобаны іске асыру барысында туындайтын міндеттерді шешу алгоритмін пайдалану бойынша дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулердің өз саласындағы өзекті міндеттерді қою және шешу үшін ғылым философиясының негізгі түсініктері мен санаттарын меңгерген.
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес нысанда еркін, қолжетімді және сенімді түрде хабарласа алады
- Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мақсатында оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру бағдарламаларын қолданады
- Мемлекеттің жаңа индустриялық-инновациялық саясатын іске асырудың басымдықтары мен тетіктері туралы кең түсінік алу мақсатында экономикалық-математикалық модельдеу мен инновациялық процестер циклдерін болжаудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгерген.
- Қазақстандық нарық жағдайларының ерекшелігін ескере отырып, маркетинг саласындағы өзіндік зерттеулерімен ұлттық және халықаралық ғылымға үлес қосады, көрсетілетін қызметтер саласын диджитализациялау, сондай-ақ өнеркәсіптік өндіріс жағдайларында, оның ішінде өнеркәсіптік кластерлер ұсынған күрделі интеграцияланған құрылымдар шеңберінде қазіргі заманғы цифрлық құралдарды пайдалану проблемасын шешеді.
- Ағылшын тілінде кәсіби терминдерді пайдалануда және мамандандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеуде құзыретті
- Маркетингтік зерттеулердің жекелеген түрлерін: бәсекелестік; конъюнктураны, нарық сыйымдылығын; нарықтың фирмалық құрылымын; маркетинг кешенінің компоненттерін, кәсіпорынның жұмыс істеуінің ішкі ортасын жүргізу үшін пайдаланылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген.
- Маркетинг тұжырымдамасын жүйелі түсінуді көрсетеді, қазіргі экономикалық даму жағдайындағы маркетингтің цифрлық трансформациясының ерекшелігін талдайды.
- Басқару психологиясы саласындағы міндеттерді шешу үшін коммуникацияларға дайын
- Кәсіпорынның маркетингтік кешенін дербес қалыптастырады және тауарлар мен қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды басқарады, нарықтық жағдайларға сәйкес стратегияны таңдайды.