Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Ғаламдық тұтыну нарықтары
-
Мақсаты: экономикалық дамудың қазіргі кезеңінде жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеуінің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу. Міндеттері: - жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеуінің негізгі теориялық ережелерімен танысу; - жаһандық тұтыну нарықтарын, әсіресе жаппай цифрлық трансформация жағдайында талдау әдістемесін игеру.
-
Образовательная программа 7M04111 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1