Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік метрика және аналитика
-
Мақсаты: негізгі маркетингтік өлшемдер және оларды практикада қолдану ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік өлшемдердің мәні туралы теориялық білімді меңгеру; - кәсіпорынның маркетингтік жүйесінің жұмысын оңтайландыру және талдау үшін маркетингтік өлшемдерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.
-
Образовательная программа 7M04111 Маркетинг
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1