CRM жүйелері

  • Курс қазіргі заманғы CRM негізгі ұғымдарын, категорияларын және құралдарын, CRM жүйелерінің техникалық аспектілерін, CRM жобаларында қолданылатын бағдарламалық өнімдерді таңдау және біріктіру ерекшеліктерін, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және болжау үшін аналитикалық модельдер жұмысының негіздерін зерттейді. . Ерекше ерекшелігі оның тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруға арналған стратегиялар мен құралдарды әзірлеу мысалдарын зерттеуге, сондай-ақ әртүрлі салаларда CRM енгізу жобаларын жүзеге асыруға практикалық бағытталуында.
  • Образовательная программа 6B06102 Computer Science
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top