Мектеп жасына дейінгі балалардың іскерліктері мен дағдыларының дамуын бақылау мониторингі

  • Мониторинг-баланың дағдылары мен дағдыларының даму динамикасын арнайы ұйымдастырылған, жүйелі бақылау. Мониторинг оның түзетуді, өзара әрекеттесу тәсілдерін өзгертуді, педагогтардың қамқорлығы мен назарын қажет ететін ерекшеліктерін анықтауға ықпал етеді. Әр түрлі кезеңдердегі баланың дағдылары мен дағдыларын дамыту мониторингі және баламен жеке жұмыс бойынша тәрбиешінің одан әрі әрекет ету перспективасы. Мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізудің негізгі тәсілдері, мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен дағдыларының даму деңгейін есептеу әдістемесі. Күтілетін нәтиже: мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен дағдыларының дамуын бақылаудың бірыңғай тәсілі. Балалардың жетістіктерінің динамикасын бағалау, олармен әрі қарай жұмысты жоспарлау.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top