Маркетинг

  • Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын ашады. Ол маркетингтік ортаны, нарықты сегментациялау процесі мен стратегиясын сипаттайды. Ол өнім, баға, сату және байланыс саясатының түрлеріне, элементтері мен өлшемдеріне толық сипаттама береді. Жоспарлау кезеңдері мен маркетингтік бақылау түрлерін анықтайды. Халықаралық маркетинг және қызмет маркетингінің элементтерін сипаттайды. Нарықты зерттеу және маркетинг кешенін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04130 Есеп және аудит
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top