Кіші мектеп оқушыларының қалыпты және патологиялық дамуы

  • Пәнді оқытудың мақсаты: ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың психологиясы саласындағы студенттердің құзыреттілігін арттыру, студенттерді ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру, студенттерді мектепке дейінгі баланың психологиялық процестері мен жеке механизмдерінің қалыптасуы мен жұмыс істеуінің психологиялық заңдылықтарын білумен қаруландыру. білу: мектепке дейінгі жастағы психологиялық сипаттамалар, негізгі ісіктер, дамудың әлеуметтік жағдайы, жетекші қызмет түрі ретінде сюжеттік-рөлдік ойынның қалыптасу ерекшеліктері; мектепке дейінгі жастағы негізгі қажеттіліктер мен проблемалар; баланың психикалық дамуының заңдылықтары, шарттары, қозғаушы күштері; сәби, ерте, мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық дамуының жас көрсеткіштері; әртүрлі қызмет түрлерінің даму ерекшеліктері балалық шақта; мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының даму ерекшеліктері. білуі керек: мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және өнімді іс-әрекеттерін ұйымдастыру; мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру жұмысында және ересектермен және құрдастарымен өзара әрекеттесуінде көрінетін жеке ерекшеліктері туралы мәліметтер жинау. меңгеру: білім беру, сауықтыру және түзету-дамыту бағдарламаларының кәсіби міндеттерін іске асыру мүмкіндігі.
  • Образовательная программа 6B01901 Логопедия
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top