Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Логопедия в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – балалардың қажеттіліктерін потенциальдық мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, жалпы, арнайы және инклюзивтік білім беру жүйесінде денсаулық және әлеуметтік қорғауда балаларға тиімді түзету – педагогикалық қызметті іске асыра алатын сұанысқа сай құзыретті, бәсекеге қабілетті педагогог –дефектолог –логопед мамандарды кәсіби дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазылым
Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Дефектология мамандығына кіріспе
Генетика
Дефектологиядағы психотерапия
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Қазақ халқының рухани мәдениеті, Кәсіпкерлік негіздері және стартап менторы, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері)
Оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Нейропсихология негіздері
Педагогика
Невропатология
Дамуында ауытқуы бар балаларға жүргізілетін психодиагностика және түзету
МШ балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Арнайы педагогика
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Білім беруде IT қолдану
-
3 Оқу жылы
Кіші мектеп оқушыларының қалыпты және патологиялық дамуы
Арнайы психология
Психопатология
Арнайы мектепте тілді оқытудың әдістемесі
Арнайы түзету ұйымдарында сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
Арнайы мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Логопедтің ғылыми-зерттеу жұмысы
Аутист балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру
Ерте жас балаларына арналған жеке дамытушы бағдарламаларды жасақтау әдістемесі
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары (алалия, афазия)
Қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі
Медициналық психология
Логопедия негіздері
Логопедиялық ойын техникасы
Логоритмика
Сөйлем тіл бұзылыстарының диагностикасы
Инклюзивті білім беру
Tьюторлық қызметтің теориялық және әдістемелік негіздері
-
4 Оқу жылы
Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы
Жазбаша сөйлеу тілін түзету
Білім берудегі менеджмент
Сөйлеу тілінің қарқынды – ырғақтылығын түзету
Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеу негіздері
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу қарым-қатынасын белсендіру
Логопедиялық массаж
Кәсіби іс-әрекеттегі тұлғаның өзін-өзі өзектендіруі
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Кохлеарлы имплант балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс
Дыбыс айтуын түзету
Коррекциялық психология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Арнайы (түзету) педагогиканың әдіснамалық негіздері мен категорияларын қоса алғанда, дефектологияның барлық салалары бойынша білім мен түсініктерді көрсету; қалыпты және патология кезіндегі балалардың жас анатомиялық-физиологиялық, психологиялық дамуының ерекшеліктері, балалардың әлеуметтік және тұлғалық дамуының заңдылықтары, логопедияның теориялық және әдістемелік негіздері
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметі, оқу – тәрбиелік, түзету –дамытушылық міндеттерді шешу кезінде, жас, жеке – типологиялық ерекшеліктерді, балалар ақауының тереңдігі мен құрылымын ескере отырып, дефектология саласындағы ағартушылық қызметті жүзеге асыру;
- Сөйлеу дамуының бұзылуы, психиканың ауытқуы, балалар мүгедектігінің алдын алуға ғылыми – практикалық көзқарастар, ерте түзету-дамыту көмегі, мектепке дейінгі және мектеп білімі, мүмкіндігі шектеулі балалардың интеграциясы мәселелерін шешу және дәлелдерді тұжырымдау
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- Ақыл – ой, көру, есту, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға арналған арнайы мектепке дейінгі және мектеп білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.
- Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- бейімделген білім беру бағдарламаларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу және интеллект бұзылған балаларға арналған жеке білім беру маршруттарын әзірлеуге, таңдау және іске асыру;
- инклюзивті және арнайы білім беру жағдайында сөйлеу мен интеллекттің бұзылуын түзетудің дәстүрлі және инновациялық әдістерін көрсету