Маркетингті жоспарлау

  • Пән компанияның нарықтағы мақсаттарына жетуге бағытталған маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу және іске асыру процесін зерттейді. Пән мыналарды қамтиды: нарықты талдау: нарықты және бәсекелестік ортаны зерттеу, тұтынушылардың қажеттіліктері мен талаптарын бағалау, нарықтық тауашаны және компания үшін әлеуетті мүмкіндіктерді анықтау; мақсатты аудиторияны анықтау: мақсатты аудиторияның сипаттамалары мен қажеттіліктерін анықтау, нарықты сегменттеу, компания үшін ең тартымды сегменттерді таңдау; маркетингтік стратегияларды әзірлеу; маркетингтік қоспаны анықтау; маркетингтік әрекеттердің тиімділігін бағалау; маркетингті жоспарлау маркетингтік күш-жігерді оңтайландыруға және инвестицияланған қаражаттың максималды әсеріне қол жеткізуге бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04109 Маркетинг
  • ВУЗ
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top