Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Маркетинг саласы ретінде пән сатып алушылар мен тұтынушылар, сатып алушылар топтары (тұтыну нарығында) және ұйымдар (корпоративтік нарықта) арасында тауарларды, қызметтерді, идеяларды таңдау немесе сатып алу және пайдалану процесін зерттейді. Тұтынушының мінез-құлқын зерттеу адамдардың неліктен белгілі бір өнімдерді немесе қызметтерді таңдайтынын, өнімнің сапасы мен құндылығын қалай бағалайтынын, сатып алу туралы шешім қабылдауға қандай факторлар әсер ететінін және олардың маркетингтік стратегиялар мен жарнамалармен өзара әрекеттесуін түсінуге көмектеседі. Бұл пән тұтынушылық мінез-құлықты талдау үшін психология, әлеуметтану, антропология және экономика әдістерін қолданады.
  • Образовательная программа 6B04109 Маркетинг
  • ВУЗ
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top