Сандық маркетинг

  • Пәннің мақсаты-білім алушылардың цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенеді: әлеуетті клиенттерді тарту және оларды тұтынушылар ретінде ұстау үшін цифрлық технологияларды пайдаланатын тауарлар мен қызметтердің мақсатты және интерактивті маркетингінің негіздері, цифрлық контекстегі маркетинг, статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау, цифрлық маркетинг құралдарын қолдану бойынша стратегиялық шешімдер, цифрлық маркетинг кезінде өнімді орналастыру, коммуникация бойынша стратегиялық шешімдер. Сандық маркетингтің негізгі міндеттері-брендті жылжыту және әртүрлі әдістердің көмегімен сатуды арттыру.
  • Образовательная программа 6B04109 Маркетинг
  • ВУЗ
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top