Коммерциялық маркетинг

  • Пән өндірушіден өнімді сатып алушыға дейін маркетингтік арнаның (дистрибутивтік тізбектің) қатысушыларымен өзара іс-қимылдың тиімділігін арттыруға бағытталған шаралар кешені ретінде қарастырылады. Пәннің негізгі міндеті - студенттерге оқу клиенттерді тарту және сақтау, сатуды арттыру және пайданың өсуін қамтамасыз ету. Осы мақсаттарға жету үшін маркетологтар нарықтық зерттеулер жүргізеді, мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын зерттейді, бәсекелестерді талдайды, маркетингтік стратегиялар мен жоспарларды әзірлейді, бағаны анықтайды, сәйкес сату арналарын таңдайды және жарнама, PR белсенділігі, интернет-маркетинг және басқа құралдар арқылы тауарларды немесе қызметтерді жылжытады.
  • Образовательная программа 6B04109 Маркетинг
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top