Менеджмент коммуникациялары

  • Мақсаты – қоғамдық қатынастарды дамытудағы стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу үшін адамдардың, олардың топтарының, әлеуметтік және саяси формациялардың ақпараттық өзара әрекеттесу ағындарын ғылыми басқару ретінде коммуникацияны басқарудың концептуалды негіздері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Басқару коммуникациясы ғылымының пәні мен әдісі. Басқарудың мәні мен принциптері. Қазақстандағы менеджменттің әдістемелік негіздері. Ұйымдастыру түсінігі және түрлері. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Ақпараттық қолдау. Басқарудағы коммуникациялар. Басқарудағы басқару шешімдері. Басқарудың экономикалық, әлеуметтік – психологиялық әдістері. Басқарудағы ұйымдастырушылық-әкімшілік әдістер.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top