Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы білімді қалыптастыру және ұйымды басқаруда маркетингтік технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Пән маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепцияларын және нарықтық процестерді зерттеуге бағытталған; тұтынушылық мінез-құлық және сұранысты қалыптастыру теориясын түсіндіру; маркетингтік стратегия үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; кәсіпорынның өнім, баға, маркетинг және коммуникация стратегияларын әзірлеу.
-
Образовательная программа 6B04109 Цифрлық экономика
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 3