Бренд - менеджмент

  • Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің қазіргі маркетинг қызметінің маңызды аспектілерінің бірі – брендтер және оларды тиімді басқару туралы білімдерін тереңдету және кеңейту. Курс негізгі ұғымдарды оқуға бағытталған: бренд, тауар белгісі, бренд атрибуттары мен сапалары; − компанияның активі ретінде брендтер туралы идеяны қалыптастыру, дамудың стратегиялық бағыттарын анықтау және ұйым қызметінде брендтерді (брендинг) құру мен басқарудың өсіп келе жатқан маңыздылығын негіздеу, интеграцияланған брендинг тұжырымдамасын енгізу және компанияның бренд саясатының негізгі элементтерін сипаттаңыз.
  • Образовательная программа 7M04112 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top