Бейкоммерциялық ұйымдардың маркетингі

  • Пәннің мақсаты-коммерциялық емес ұйымдар қызметінің ерекшелігін түсіну, Осы салада қолданылатын маркетингтің негізгі құралдарын игеру, ақпараттық әсер етудің тиімді стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру. Пән маркетингтік зерттеулер жүргізуді, КЕҰ-ның маркетингтік қызметін талдау үшін қажетті ақпаратты жинау тәжірибесін; коммерциялық емес субъектінің жарнамалық науқанын жоспарлауды; коммерциялық емес кәсіпорындардың маркетингтік мәселелерін анықтау және оларды шешудің оңтайлы жолдарын табу әдістерін зерттеуге бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top