Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04107 Маркетинг в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы дайындау үшін маркетинг саласында теориялық білімдер мен зерттеу әдістерін тәжірибеде пайдалану, мемлекеттік және коммерциялық құрылымдарда кәсіби функцияларды орындау, кәсіпорындардың маркетингтік қызметін талдау және жоспарлау, қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, маркетинг саласында ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтің ғылыми-әдіснамалық және ұйымдық-технологиялық базасын, қағидалары мен технологияларды қолдану негізінде кез келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарумен байланысты заманауи маркетингтің негізгі түсініктерін, қағидаларын мәселелерін қолдану
  • Тұтынушылардан қажетті жауап реакциясын алу үшін жылжытудың мұқият үйлестірілген бағдарламасын әзірлеу
  • Маркетингтік стратегиялар мен тәжірибелерде шешім қабылдау үшін әртүрлі мәдени контексттерді түсінумен қатар, маркетингтің тарихи және философиялық дискурстарына негізделген этикалық негіздер мен принциптерді қолдану
  • Сыни тұрғыдан ойлау мен мәдениетаралық түсінікке ықпал ете отырып, студенттерді маркетингтік тұжырымдамаларды, теориялар мен практикалық қосымшаларды зерттеуге тарту және ынталандыру қабілетін дамыту мақсатында маркетингтік бағдарламаларды іске асыру үшін педагогикалық теориялар мен тәжірибелерді қолдану
  • Маркетингтік коммуникация стратегияларын жасау, жарнамалық науқандарды, PR промоушндарын жоспарлау және олардың имиджін қалыптастыру
  • Позициялау және брендті басқару әдістерін пайдалана отырып, халықаралық маркетинг кешенін енгізудің негізгі құралдарын қолдану
  • Кәсіпорынның мақсатты аудиториясын бағалау үшін нарықты сегменттеуді талдаудың стратегиялық құралдарын қолдану
  • Ел экономикасының салаларында әртүрлі концепциялар мен маркетинг құралдарын қолдана білу үшін банк ісі, туризм, ауыл шаруашылығы қызметтері нарығының ерекшеліктерін пайдалану
  • Жаңа іс-шаралар технологияларының көмегімен оң эмоциялар арқылы тұтынушының ақпаратқа бейімділігін арттыру
  • Инвестициялық және инновациялық маркетингтік жобаларды қоса алғанда, маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалауды орындау
  • Қабылданған маркетингтік шешімдердің тиімділігі мен орындылығын бақылау үшін цифрлық технологиялар мен бағдарламаларды белсенді пайдалану
  • Тиімді маркетингтік шешімдерді дайындау үшін компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы байланысты талдау
Top