Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтыну маркетингі
-
Пәннің мақсаты - брендпен тұтынушыға бағытталған әрекеттер мен іс-шаралар кешенін қалыптастыру және сату орнында сатуды ынталандыру. Пән тұтынушылық мінез-құлықтың қалыптасуын зерттеуге бағыт-талған; тұтынушылық мінез-құлық ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін; тұтынушылардың мінез -құлқын зерттеу әдістемесі; тұтыну-шылардың онлайн шешімдерінің үлгілері
-
Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7