Мерчандайзинг

  • Пәннің мақсаты - сату орындарындағы сауда қызметін басқару бөлігінде кәсіби қызметте неғұрлым тиімді қолдану мақсатында сауда кеңістігіндегі тұтынушылардың мінез-құлқының психологиялық факторларын зерделеу және талдау бойынша қажетті білім деңгейін қамтамасыз ету. Пәнді зерделеу кезінде сауда-саттықтың мәні мен құрылымы; сауда-саттық саласындағы нарықты маркетингтік зерттеу әдістері; мақсатты аудиториялардың мінез-құлқы; сауда-саттықтың белгілі бір құралдарының ерекшеліктері мен қолдану аясы қарастырылады
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top