Тауар және өткізу саясатын басқару

  • Пәннің мақсаты - тауар және сату саясаты туралы түсінік қалыптастыру, фирманың сату желісін қалыптастыруды талдау, тарату арналары мен әдістерін бағалау, фирманың тауар және сату саясаты бойынша стратегиялық шешімдер әзірлеу және қабылдау. Пәнді оқу кезінде фирманың тауарлық және сату саясатына талдау жасалады; маркетингтік зерттеу әдістерін қолдану; кәсіпорынның тауарлық, сату саясатына стратегиялардың түрлерін әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top