Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтегі бақылау және аудит
-
Пәннің мақсаты-маркетингтік стратегияларды қабылдауды қамтамасыз етуге байланысты бақылау туралы білімді қалыптастыру. Аудиттің мақсаты-тиісті маркетингтік мақсаттар мен тиісті маркетингтік құралдарды анықтау. Пән бақылаудың мәнін зерттеуге бағытталған; басқарушылық шешімдер қабылдауға арналған бақылау құралы; маркетингтегі бақылау және бақылау әдісі
-
Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7