Маркетингті басқару

  • Пәннің мақсаты -нарық жағдайында ұйымның маркетингтік қызметін басқару бойынша білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде-өндірістік, коммерциялық және қаржылық процестерді жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау мәселелерін қамтитын кәсіпорын қызметін маркетингтік басқаруды жүзеге асырудың ерекшеліктерін түсіну; білімді кәсіпорындағы маркетингтік жоспарлау мен бақылаудың тиімділігін анықтау, сондай-ақ маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалау үшін пайдалану
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top