Брендинг

  • Пәннің мақсаты-бренд пен оның тұтынушысы туралы ғылыми түсініктерді, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән брендинг пен брендбилдингтің негізгі принциптері мен технологияларын зерделеуге бағытталған қазіргі заманғы маркетинг мамандарын кәсіби даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курсты зерделеу кезінде брендтердің құнын бағалаудың әртүрлі әдістері; брендтік коммуникацияларды дамытудың заманауи тәсілдері; отандық брендтерді құру жоспарларын әзірлеу мүмкіндігі қарастырылады
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top