Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
PR және маркетингтегі жылжыту
-
Пәннің мақсаты - PR саласында теориялық білімді қалыптастыру және компанияның корпоративтік, маркетингтік және коммуникатив-тік мақсаттарын іске асыру үшін маркетингтік коммуникациялар кешенінің құралы ретінде PR технологияларын тиімді пайдалану-дың практикалық дағдыларын дамыту. Пән: компанияның PR саласындағы мақсаттарын, функ-цияларын, мүмкіндіктері мен міндеттерін, PR тұжырымдамалық моделін және оның компоненттерін, PR түрлері мен құралдарын зерттейді.
-
Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5