Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Сауда ұйымдарының маркетингі
-
Пәннің мақсаты-Трейд-маркетингтің мазмұны туралы білімді және сауда кәсіпорнының сату қызметінде трейд-маркетинг құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: маркетинг пен маркетингтік құрылымдағы сату орындары, сатып алушылардың әр түрлі типтері және сатып алу мінез-құлқының модельдерімен сату процесін ұйымдастыру, сауда-маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалаудың аналитикалық әдістері; тұтынушылардың сұранысын анықтау және қалыптастыру әдістері мен құралдары.
-
Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 6