Сауда ұйымдарының маркетингі

  • Пәннің мақсаты-Трейд-маркетингтің мазмұны туралы білімді және сауда кәсіпорнының сату қызметінде трейд-маркетинг құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: маркетинг пен маркетингтік құрылымдағы сату орындары, сатып алушылардың әр түрлі типтері және сатып алу мінез-құлқының модельдерімен сату процесін ұйымдастыру, сауда-маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалаудың аналитикалық әдістері; тұтынушылардың сұранысын анықтау және қалыптастыру әдістері мен құралдары.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top