Бренд менеджмент

  • Мақсаты: Заманауи басқару құралдарын қолдана отырып, бренд қалыптастыру принциптері мен технологияларын игеріңіз. Мазмұны: Заманауи басқару құралдарын меңгеру шеберлігін көрсету. Брендтер портфелін басқару, бюджетті жоспарлау және нәтижелерді бағалау. Нарыққа талдау жүргізу, өсу көздерін анықтау, бренд-стратегиясын құру. Бизнес-стратегияның алгоритмін қалыптастыру және оны іске асыру жоспарын әзірлеу. Практикалық дағдыларды түрлендіру, стратегиялық басқарудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, жобаларды басқару.
  • Образовательная программа 7M04171 Іскерлік әкімшілендіру
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top