Кәсіби қызметтегі іскери байланыс

  • Мақсаты: Ұйымның қандай да бір мүдделеріне, оның негізгі мақсаттарына қол жеткізу үшін коммуникация субъектілерінің өзара іс-қимылын ұйымдастыруды үйрету Мазмұны: Іскерлік коммуникациялардың әлеуметтік-психологиялық негізі туралы, сондай-ақ олардың нормалары мен қағидаттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Іскерлік жағдайларда бағдарлау қабілетін дамыту. Адамгершілік қатынастар, іскерлік этикет, дұрыс қарым-қатынас және іскерлік қатынастардың барлық қатысушылары арасындағы өзара іс-қимыл нормаларын меңгеру. Құжат айналымын ұйымдастыру, жүргізу және бизнес-ортада коммуникациялаудың ақпараттық технологияларын меңгеру.
  • Образовательная программа 7M04171 Іскерлік әкімшілендіру
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top