Мұражай жұмысындағы менеджмент және маркетинг

  • Курс бірқатар ережелерді зерттеуге бағытталған олар белгілі бір жағдайда қолданылады, бұл мақсат, мұражай қызметінің негізгі қызметі, қызметтің тиімділігін анықтау, мұражай қызметтерін тұтынушының сұраныстары және оның мәні неде. Мұражайды басқару технологиялары және басқарудың қандай тенденциялары перспективалы болып табылады. Мұражай маркетингіне тән ерекшеліктер, оның стратегиясының ерекшеліктері және жарнамалық қызмет формалары. Мұражайдағы демеушілік, қайырымдылық, меценаттық.
  • Образовательная программа 6B02125 Мұражайтану
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top