Туризм және қонақжайлылық маркетингі

  • Курс туристік индустрия контекстіндегі маркетингтің теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: туризм маркетингінің экономикалық мәні мен тұжырымдамасы, туристік нарық, Туризмдегі маркетингтің ерекшелігі, туризм нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы, Туризмдегі маркетингтік зерттеулер, туристік өнімді әзірлеу және басқару, туристік кәсіпорынның баға саясаты, туристік өнімді жылжыту жүйесі, дистрибьюция және туристік сауда жүйесі, курсты игеру шетелдік және отандық жағдайларды шешуді қарастырады, сондай-ақ отандық туристік қызметтерді ішкі және сыртқы нарықтарға ілгерілетуге бағытталған командалық жобаны орындау.
  • Образовательная программа 6B11106 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top