Агромаркетинг

  • Пән өндіріс пен өңдеу секторындағы маркетингтік жоспарлаудың негізгі қағидалары мен ерекшеліктерін, агроөнеркәсіп кешеніндегі тауар нарығының жұмыс істеуінің негізгі тетіктерінің мәнін ашатын агроөнеркәсіптік кешендегі өнімнің маркетингін ұйымдастырудың тәсілдерін енгізеді. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді біледі: өсімдік және мал шаруашылығы өнімдерін өткізу маркетингінің ерекшеліктерін; ауылшаруашылық өнімдерін қайта өңдеу секторының қызмет етуін және тамақ өнімдерін өндірудегі заманауи маркетингтік стратегияларды талдауы.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top