Маркетингтегі бизнес-аналитика

  • Негізделген бизнес шешімдерін қабылдау үшін маркетингтік әрекеттер мен нәтижелер туралы деректерді жинау және талдау. Маркетингтік науқандар мен стратегиялардың тиімділігін бағалау. Нарықтық тенденциялар мен тұтынушылық мінез-құлықты болжау және модельдеу. Маркетингтік бастамалардың сәттілігін өлшеу үшін негізгі көрсеткіштер мен өнімділік көрсеткіштерін анықтау. Нәтижелерді байланыстыру және қорытындыларды ұсыну үшін есептер мен деректерді визуализациялауды әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top