Тұрақтылық және әлеуметтік жауапкершілік саласындағы маркетинг

  • Тұрақты және әлеуметтік жауапты өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үшін маркетингтік стратегиялар мен құралдарды қолдану. Тұрақты өнімдерге тұтынушылардың сұранысын зерттеу және тұтынушылардың әлеуметтік қалауын түсіну. Тұрақты даму мен әлеуметтік жауапкершілікке байланысты құндылықтарды әзірлеу және байланыстыру. Маркетингтік әрекеттердің тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін зерттеу және олардың саналы таңдауын қалыптастыру.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top