Бренд-менеджмент

  • Бренд-менеджмент пәні базалық қағидаттарда, стратегияларда, ішкі логикада, заманауи коммуникативтік үдерістің ерекшеліктері мен үрдістерінде (визуалды, әлеуметтік және медиа коммуникацияларда) өздігінен бағдарлануға, коммуникативтіқұзыреттілікті және тәжірибеде бренд-менеджмент технологияларын тиімді қолдану мүмкіндігін арттыру үшін, бренд-менеджмент жаңа технологиялары мен құралдарын зерделеу, тұтынушылық, өнеркәсіптік, саяси салаларда брендтерді жылжыту және басқару қабілеттерін дамытуға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top