Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Бренд-менеджмент
-
Бренд-менеджмент пәні базалық қағидаттарда, стратегияларда, ішкі логикада, заманауи коммуникативтік үдерістің ерекшеліктері мен үрдістерінде (визуалды, әлеуметтік және медиа коммуникацияларда) өздігінен бағдарлануға, коммуникативтіқұзыреттілікті және тәжірибеде бренд-менеджмент технологияларын тиімді қолдану мүмкіндігін арттыру үшін, бренд-менеджмент жаңа технологиялары мен құралдарын зерделеу, тұтынушылық, өнеркәсіптік, саяси салаларда брендтерді жылжыту және басқару қабілеттерін дамытуға бағытталған.
-
Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2