Мобильді қосымшалар маркетингі

  • Мобильді қосымшалар нарығын зерттеу және пайдаланушылардың қажеттіліктерін анықтау. Пайдаланушыларды тарту және ұстап қалу үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу. Жарнаманы, ASO (App Store Optimization), әлеуметтік медианы және серіктестік бағдарламаларды қоса алғанда, әртүрлі маркетингтік арналар арқылы Мобильді қосымшаларды жылжыту.Қанағаттану мен адалдықты арттыру үшін кері байланыс, кері байланыс және қолдау арқылы пайдаланушымен байланыс.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top