Электрондық коммерциядағы жарнама

  • Курс білім алушыларға электрондық коммерция мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыруға, электрондық коммерцияның теориялық негіздерін және фирмааралық өзара іс-қимыл процестерінде тұтынушылық нарықта оның технологияларын қолданудың практикалық негіздерін меңгеруге, ұтқыр және телевизиялық коммерцияның ерекшеліктерін белгілеуге, электрондық сауда алаңдарында интернетте жұмыс істеу дағдыларын қамтамасыз етуге, электрондық коммерция процестерінде фирмааралық өзара іс-қимылды ұйымдастырумен танысуға, тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық нарығында электрондық коммерция технологияларын зерделеуге мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top