Аймақтар маркетингі

  • Курс маркетингті экономикалық және әлеуметтік құбылыс ретінде қарастыра отырып, аймақтық тұжырымдамадағы маркетинг қызметінің затын, маркетингтер аймағында маркетингтік зерттеуді өңдеуде ақпараттардың сандық және сапалық талдау әдістерін қарастыратын, ұйымды басқару міндеттерін шешуде аймақтық қалыптасуларды үлгілеудегі заманауи әдістерді, аймақты қаржыландыру және инвестициялау шарттарын, аймақтық маркетинг құралдарының кешендерін игеруді қарастыратын материал ретінде ұсынылады.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top