B2B секторындағы маркетингтік стратегия

  • Мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын түсіну үшін B2B нарығын зерттеу және талдау. Нарықта өнімнің немесе қызметтің бірегей ұсынысы мен орналасуын әзірлеу. Конференциялар, көрмелер, тікелей пошта, электрондық пошта және әлеуметтік медианы қоса алғанда, мақсатты клиенттермен оңтайлы байланыс арналарын таңдау. Клиенттердің назарын аудару және сақтау үшін ақпараттық мақалалар, кейс-стади және презентацияларды қамтитын мазмұн стратегиясын құру.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top