Маркетингтік талдау (minor)

  • Кәсіпкерлік қызмет үшін маркетингтік тұжырымдаманы әзірлеу: нарықты зерттеу, Маркетингтік жоспарды әзірлеу, әлеуметтік медиа маркетингті түсіну және оны пайдалану, баға саясатын қалыптастыру. Пән аясында маркетингтік талдаудың әртүрлі түрлері, тауашалар мен нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, бөлшек саудадағы аналитика, бәсекеге қабілетті барлау, маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну, тұтынушының адалдығын басқару, маркетингтік шешімдерді әзірлеу зерттеледі.
  • Образовательная программа 6B04106 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top