Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Курстың мақсаты-маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-ұғымдық аппаратын зерттеу, сондай-ақ фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетингтің элементтері мен қағидаттарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Маркетингтік қызмет тәжірибесінен курста қарастырылған мәселелер студенттерге нақты әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды талдау, кәсіпорында тиімді маркетингтік экономикалық және басқарушылық шешімдер қабылдау, зерттеулер жүргізу және аналитикалық есептер дайындау дағдыларын жақсартуға мүмкіндік береді
-
Образовательная программа 6B04104 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2