Оқыту процесіне геймификация технологиясын енгізу

  • Мақсаты: электрондық оқытуды, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып геймификация және ойын технологияларын іске асыру кезінде магистранттардың кәсіби құзыреттерін жетілдіру Қысқаша мақмұны: электрондық оқыту, ҚБТ, геймификация және ойын технологияларын қолдана отырып іске асырылатын білім беру бағдарламасы бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу тәсілдерін білу; Негізгі ұғымдар: геймификация, сторителлинг, геймдизайн, ойын технологиялары
  • Образовательная программа 7M01502 Информатика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top