Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Оқыту процесіне геймификация технологиясын енгізу
-
Мақсаты: электрондық оқытуды, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып геймификация және ойын технологияларын іске асыру кезінде магистранттардың кәсіби құзыреттерін жетілдіру Қысқаша мақмұны: электрондық оқыту, ҚБТ, геймификация және ойын технологияларын қолдана отырып іске асырылатын білім беру бағдарламасы бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу тәсілдерін білу; Негізгі ұғымдар: геймификация, сторителлинг, геймдизайн, ойын технологиялары
-
Образовательная программа 7M01502 Информатика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 3