Маркетинг

  • Курстың мақсаты-маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-ұғымдық аппаратын зерттеу, сондай-ақ фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетингтің элементтері мен қағидаттарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Маркетингтік қызмет тәжірибесінен курста қарастырылған мәселелер студенттерге нақты әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды талдау, кәсіпорында тиімді маркетингтік экономикалық және басқарушылық шешімдер қабылдау, зерттеулер жүргізу және аналитикалық есептер дайындау дағдыларын жақсартуға мүмкіндік береді
  • Образовательная программа 6B04103 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top