Бренд менеджменті

  • Мақсаты: брендтерді қалыптастыру принциптері мен технологияларын зерттеу, компания қызметіндегі брендтердің рөлі мен мақсатын түсіну, брендті басқару стратегиясын анықтау. Курсты оқыту брендті құру және басқару бойынша іс-шаралар кешенінің арнайы білімін, дағдыларын, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған белсенді оқыту әдістерінің көмегімен жүргізіледі, сондықтан пәнді оқу процесіне ситуациялық тапсырмалар, іскерлік ойындар, интерактивті дәрістер және т. б. кіреді
  • Образовательная программа 6B04103 Менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top