Туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету стандарттары және қызмет сапасын басқару

  • " Пән қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындары ұсынатын туристік қызметтердің сапасына қатысты сапаны басқару теориясының негізгі ұғымдарын зерделеуге мүмкіндік береді; Болашақ магистрге қызмет көрсету сапасының проблемаларын зерттеудің міндеттері, бағыттары мен әдістері туралы түсінік береді; Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызмет көрсету сапасын басқару саласындағы теориялық және практикалық білімдер, дағдылар кешенін қалыптастырады"
  • Образовательная программа 7M11121 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top