Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11121 Туризм в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, туризм саласындағы ұйымдастырушылық-басқарушылық, өндірістік-басқарушылық, Талдамалық, ғылыми-педагогикалық қызметтегі кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті, тереңдетілген кәсіби даярлығы, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, дербес ойлауға және Қазақстанның прогрессивті әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, іске асыру жолымен жоғары білікті кадрларды даярлау білім беру, құзыреттілік тәсілге және оқытудың инновациялық технологияларын пайдалануға негізделген
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Ғылыми эксперимент негіздері

    Пән ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы білімді қалыптастыруға, ғылыми эксперимент жүргізу тәжірибесін алуға және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар экспериментті ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін білетін, ғылыми зерттеудің тиімділігін бағалай алатын, ғылыми жұмыстың нәтижелерін ресімдей алатын; теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    " Курс магистранттарды бағдарламада көзделген тақырып шегінде шет тілінде сөйлесу қарым-қатынасына үйретуге, өз іс-әрекетіне бағындыратын ережелерді түсінуге көмек көрсетуге, нақты сөйлеу контекстінде грамматикалық, лексикалық және құрылымдық модельдерді қолдануға; кәсіби қызметте заманауи шет тілінің әртүрлі регистрлерімен және функционалдық стильдерімен танысуға бағытталған; кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілікті (лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық, дискурсивті прагматикалық) қалыптастыру және дамыту; Кәсіби шет тілін меңгерудің жеткілікті деңгейін қалыптастыру"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туристік қызметті ұйымдық-құқықтық қамтамасыз ету

    " Пәнді оқу барысында магистранттар заманауи туристік кәсіпорынның жұмыс істеу құрылымымен және заңнамалық деңгейде туристік қызметті ұйымдастыру ерекшелігімен танысады; туристік қызмет туралы кешенді білімді меңгереді; турды ұйымдастыру саласындағы теориялық білім негізінде практикалық дағдыларды қалыптастырады. бизнес"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    " Пән педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім береді; педагогиканың негізгі категориялары, адам туралы ғылымдар жүйесіндегі және педагогтың практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы теориялық идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді; қазіргі педагогиканың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді және жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы туроперейтинг

    Пән жұмыстың негізгі бағыттарын ұйымдастыру принциптерінің толық сипаттамасын қамтиды: тур-жобалау, тур-жоспарлау, туристік өнімді жылжыту, туристік қызметтерді жеткізушілермен өзара әрекеттесу схемалары. Туроператордың туристік құжаттамасын ресімдеу, оның ішінде Қазақстаннан шығатын және елге келушілерді визалық қолдау, саяхатта туристердің қауіпсіздігін ұйымдастыру мәселелері қаралады. Туроператинг менеджеріне қойылатын біліктілік талаптары көрсетілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Бұл курс магистранттарды ғылым тарихы мен философиясының негізгі компоненттерімен таныстыруды қамтиды: мәдениет пен философияны дамыту контекстіндегі ғылыми бағдарламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясының факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшеліктері, ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеу стратегиялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәнді зерттеу ғылыми зерттеулерді, жобалық жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру бойынша білімдер, дағдылар кешенін қалыптастыру үшін қажет, бұл зерттеудің жаңа әдістерін дербес зерделеуге, оларды практикада қолдануға, өз қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туроператорлық және турагенттік қызмет

    " Оқу пәнінде туристік индустрия кәсіпорындарын дамытудың негізгі мәселелері қарастырылады; туроператорлардың, турагенттердің жұмыс істеуінің негізгі түсініктері, тұжырымдамалары мен принциптері баяндалады; туристік кәсіпорынның ұйымдық құрылымы, туристік компанияның құрылымдық бөлімшелері арасындағы өзара іс-қимыл сипаты, негізгі және қосымша өнімдер мен қызметтерді өндіру және ілгерілету ерекшеліктері егжей-тегжейлі қарастырылады"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі

    " Пән философиялық аспектілерді, ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеуді қамтиды; теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін қозғайды және ғылыми зерттеудің бағытын дұрыс таңдауға көмектеседі; ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, сондай-ақ эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізу, өңдеу және ресімдеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экскурсиялық-туристік қызметті ұйымдастыру және басқару

    Пән шындықты білудің экскурсиялық әдісінің ерекшеліктері, экскурсиялық қызметтерді дамытудың заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру үшін әзірленген; экскурсиялық қызметтерді құру және ұйымдастыру технологияларын терең зерттеу; стандарттардың талаптарына сәйкес туристік-экскурсиялық қызмет көрсету саласында экскурсиялық жобаларды әзірлеу дағдыларын алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік-рекреациялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу процесі мынадай құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған: оқытудың жеке, пәнаралық және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану қабілеті; туристік-рекреациялық пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіру және негізгі дидактикалық қағидаттарды, оқытудың заманауи инновациялық әдістерін пайдалана отырып, заманауи педагогикалық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясындағы инновациялар

    " Пән туризмдегі инновациялардың негізгі ұғымдарын қамтиды; инновациялардың туристік нарыққа әсерін талдау; инновациялар мен зияткерлік меншік саласындағы мемлекеттік реттеу туралы түсінік береді; туристік кәсіпорындарда заманауи компьютерлік бағдарламаларды қолдану ерекшеліктерін зерттейді. Туристік индустрия кәсіпорындарының инновациялық стратегиясын қалыптастыру және туризм саласындағы инновациялық идеяларды одан әрі іске асыру (автоматтандыру, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, туризмнің жаңа түрлерін және жаңа туристік маршруттарды әзірлеу, қонақжайлылық саласындағы қызметтердегі жаңалық және т.б.)."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі аутгоинг

    Пән білім алушылардың туризмдегі аутгоинг ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар "ауткаминг", "флайтерлер", "нон-флайтерлер" және т.б. ұғымдарымен; туроперейтингтің басқа түрлерімен салыстырғанда аутгоингтің қиындық себептерімен танысады. Оқу нәтижесінде білім алушылар аутгоинг-туроператордың жұмыс бейінін: турлардың түрлері мен бағыттарын, туроператордың бейінін айқындайтын факторларды білетін болады; аутгоинг-туроператорлармен турларды әзірлей алатын және оларды практикалық қызметте қолдана алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі тәуекелдер және экономикалық қауіпсіздік

    " Пән туризмдегі тәуекелдердің түрлерімен және туристік кәсіпорын шеңберінде тәуекелдерді басқару жүйесін құрумен таныстырады; магистранттардың Туризмдегі тәуекелдерді бағалау, талдау және басқару әдістері туралы тұрақты білімдерін, сондай-ақ туристік кәсіпорынды басқару процесінде осы құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент пен маркетингтің туризм мен қонақжайлылықтың өзекті мәселелері

    Пән қазіргі кезеңдегі менеджмент пен маркетингтің өзекті мәселелері және олардың шешімдері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындары қызметінің ерекшеліктері, қызмет көрсету процесі; тұтынушыларды сегменттеу, сату, жарнама және баға белгілеу. Пәнді оқу барысында білім алушылар Менеджмент және маркетинг саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелері туралы теориялық білімге ие болады; Туризм индустриясы мен қонақжайлылықтың өңірлік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылым жетістіктері, әлемдік тәжірибе негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік индустрия мамандарын даярлау теориясы мен практикасы

    Магистранттарды әлемдік экономика мен мәдениеттегі туризмнің тарихи және қазіргі заманғы рөлімен таныстырады, әлемнің дамыған елдерінде туризм саласының мамандарын даярлаудың аса маңызды аспектілері, туристік білім беру тұжырымдамалары қарастырылады; магистранттардың білім береді және ЖОО-да және туристік кәсіпорын жағдайында жұмыста туризм менеджерін даярлау моделін жетілдіру қабілетін қалыптастырады; туризм менеджерін даярлаудың практикалық нысандарын оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән білім алушыларда стратегиялық басқарудың теориялық білімін қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұнына Стратегиялық менеджмент кезеңдерін, стратегиялық және ситуациялық талдау жүргізудің әдістемелік аспектілерін зерттеу және осы негізде басқару шешімдерін қабылдау кіреді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Стратегиялық талдау әдістері негізінде ұйымның қызметін жоспарлай алады, ұйымның миссиясы мен мақсаттарын іске асыруға бағытталған стратегияларды әзірлей алады; стратегиялық менеджменттің тиімділігін бағалау әдістерін қолдану және ұйымның стратегиялық әлеуетіне талдау жүргізу; таңдалған стратегияны іске асыру, ұйымның стратегиялық әлеуетінің тиімділігін бағалау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмнің тұрақты дамуы

    " Пән туризмнің тұрақты дамуы, әлемдегі туристік-рекреациялық саланың тұрақты даму тұжырымдамаларын іске асырудың принциптері, бағыттары мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік нарықты дамытудың қазіргі тенденциялары

    Пән білім алушыларды қазіргі заманғы туристік қызметтер нарығының негізгі теориялық тұжырымдамаларымен, құрылымымен және ерекшеліктерімен; қазақстандық және әлемдік деңгейдегі туристік нарықты дамыту бағыттарымен, перспективаларымен және проблемаларымен таныстыруды көздейді. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар туристік кәсіпорынның тұжырымдамасы мен тиімді стратегиясын әзірлеу, туристік индустрия кәсіпорнының тәуекелдерін бағалау, өлшемшарттарды қолдану дағдыларын білетін және меңгеретін болады; тұрақты даму және тұтынушылық сұраныс негізінде туристік кәсіпорындар мен туристік-рекреациялық жүйелерді жобалауда, ұйымдастыруда және басқаруда ғылыми-әдістемелік тәсілдерді пайдалану; туристік нарықты дамытудың негізгі көрсеткіштері мен факторларын талдауда ғылыми-әдістемелік тәсілдерді пайдалану. Тұрақты даму және тұтынушылық сұраныс қағидаттары негізінде туристік-рекреациялық аудандастыруды бағалау дағдыларын, Әртүрлі дәрежелі және түрдегі туристік-рекреациялық жүйелерді жобалау, дамыту және басқару тәсілдерін меңгеру; туристік нарықты дамыту бағдарламаларын жоспарлау және болжау қағидаттары негізінде қалыптастыру дағдылары; туристік кәсіпорын қызметінің инновациялық әдістерін әзірлеу және енгізу әдіснамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық жоспарлау және туристік дестинацияларды жобалау

    Пән ұлттық және өңірлік деңгейде туристік дестинацияларды, иерархияны, құрылымды, жоспарлау моделін рекреациялық жоспарлау мен жобалауға тәсілдерді қалыптастыруға; стратегиялық және жедел жоспарлау, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау тәжірибесін алуға; туризмді дамытуды қаржыландыру жүйесін зерделеуге; туристік дестинацияларды жоспарлау саласында шешімдер тұжырымдау мен қабылдауға арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмнің белсенді түрлерін оқыту әдістемесі

    " Пән туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын қалыптастыруға; туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының жалпы ерекшеліктерімен танысуға; категориялық жорықтарды ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерімен танысуға; жорықта техника мен қозғалыс тактикасын таңдау үшін табиғи туристік ресурстардың рөлін анықтауға; белсенді туристік саяхаттарды ұйымдастырудың жалпы мәселелерін және жорыққа дейінгі тактикасын зерделеуге бағытталған"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі стратегиялық жоспарлау

    Туризмдегі стратегиялық жоспарлау пән ұйымның бәсекелестік стратегиясын, оның ішінде Қонақжайлылық индустриясы мен туризмді қалыптастыру және іске асыру арқылы компанияның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде стратегиялық тиімділігі мен тұрақтылығына қол жеткізу әдістерін терең зерттеуге мүмкіндік береді; әртүрлі ақпараттарды жинау, бағалау, жіктеу, өңдеу, жүйелеу, талдау және қолдану бойынша қызметті жүзеге асыра білу дереккөздер мен мәліметтер базасы; Қонақжайлылық индустриясы мен Туризмдегі ұйымның ішкі және сыртқы ортасының нақты жай күйі мен даму тенденцияларын диагностикалау дағдыларына ие болу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдени сервис және туризм менеджменті

    Пән әлеуметтік-мәдени сервис және туризм саласындағы басқару жүйелерінің жұмыс істеуінің қазіргі заманғы бағыттары туралы білімді қалыптастыруға, әлеуметтік-мәдени сервис пен туризмдегі менеджменттің теориялық және практикалық аспектілерін игеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әлеуметтік-мәдени сервис пен туризмдегі менеджменттің ерекшелігін, менеджменттің қазіргі заманғы тұжырымдамаларының мазмұнын, әлеуметтік-мәдени сервис пен туризм саласындағы ұйымның стратегиясын қалыптастыру тетігін білетін болады; әлеуметтік-мәдени сервис және туризм кәсіпорнының қызметіне әсер ететін сыртқы орта факторларын анықтау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік бизнесті ұйымдастыру

    " Курс бағдарламасын игеру барысында магистранттар туризм саласын дамытудың теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады, туристік бизнесті жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі принциптері мен функцияларымен танысады, болашақ кәсіби қызметінде білімді қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясы қызметтерінің бәсекелестігі және бәсекеге қабілеттілігі

    " Пән бәсекелестіктің негізгі теорияларын, бәсекеге қабілеттілікті, бәсекелестік артықшылықтарды, туризм индустриясындағы бәсекелестіктің базалық стратегияларын зерделеуге; туристік өнім мен туристік индустрия қызметтерінің сертификатталуы мен сапасын зерделеуге; өнімдер мен компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін талдау әдіснамасын зерделеуге бағытталған"

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі дағдарысты басқару

    Пән дағдарысты басқарудың түсініктері мен мәні туралы түсінік беруге; дағдарысты басқарудың әдіснамасы мен негізгі принциптерін қарастыруға; дағдарысты басқарудың мәні, объектісі және қызметі туралы түсінік беруге; дағдарысты басқарудың тиімділік тұжырымдамасы мен критерийлері туралы; дағдарысты басқарудың тиімділігін арттырудың негізгі жолдары мен факторларын ашуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм саласындағы экономикалық және әлеуметтік саясат

    Пән туризм саласындағы экономикалық және әлеуметтік саясат туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқу процесінде магистранттар туризм саласындағы экономикалық және әлеуметтік саясатты әзірлеудің шетелдік және отандық тәжірибесін, инвестицияларды тарту жолдарын; өңірдің инвестициялық тартымдылығын бағалау процесін зерделейді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар туристік-рекреациялық үлгідегі ерекше экономикалық аймақты қалыптастыру процесін білетін болады, өңірдің әлеуметтік және экономикалық ерекшеліктерін ескере отырып, стратегиялық құжаттарды әзірлеу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету стандарттары және қызмет сапасын басқару

    " Пән қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындары ұсынатын туристік қызметтердің сапасына қатысты сапаны басқару теориясының негізгі ұғымдарын зерделеуге мүмкіндік береді; Болашақ магистрге қызмет көрсету сапасының проблемаларын зерттеудің міндеттері, бағыттары мен әдістері туралы түсінік береді; Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызмет көрсету сапасын басқару саласындағы теориялық және практикалық білімдер, дағдылар кешенін қалыптастырады"

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм қызметтері мен қонақжайлылық индустриясының бәсекеге қабілеттілігін бағалау

    " Пән бәсекеге қабілеттілік туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, туризм және қонақжайлылық индустриясындағы қызметтер мен тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері мен әдістерін зерделеуге, бағалау әрекеттерін өз бетінше жүргізуге және нәтижелерді салыстыруға үйренуге мүмкіндік береді"

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясын басқару

    Пән оларды іске асырудың этикалық қағидаттарын сақтай отырып, ынтымақтастық негізінде әлеуметтік өзара іс-қимылды жүзеге асыру дағдыларын дамытуға; командалық өзара іс-қимыл жағдайында рөлдерді бөлу дағдыларын қалыптастыруға; туристік сала объектілерін басқарудың мақсаттары мен міндеттерін зерделеуге; басқару шешімдерін әзірлеу әдістерін қолдана білуге, практикалық қызметте туристік кәсіпорынның құрылымдық бөлімшесінің функцияларын бөлудің және жұмысын ұйымдастырудың заманауи принциптерін қолдана білуге ықпал етеді; туристік бағыттағы кәсіпорында басқарушылық шешімдерді, өндірістік бағдарламалар мен стратегияларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм индустриясының заманауи зерттеулері

    Магистранттарды ішкі және сыртқы байланыстарды зерделеудің әдіснамалық негізі ретінде туризм индустриясын зерттеудің жүйелі тәсілімен таныстыру, туристік-рекреациялық жүйелердің тұрақты құрылымын қалыптастыру тетіктерін белгілеу; қазіргі заманғы туризм индустриясының шекараларымен және құрылымымен, оның дамуының негізгі кезеңдерімен танысу; әлемдік туризм индустриясының соңғы өзгерістерімен, туристік маркетингтің инновациялық тұжырымдамаларымен танысу; туризм индустриясының Қазақстанда заманауи жоғары тиімді туризм индустриясын қалыптастыру проблемаларымен.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік кластер

    " Пән туристік кластерлерді қалыптастыру мен дамытудың теориялық-әдіснамалық, ғылыми негіздерін ашады, Қазақстан Республикасының кластерлік саясатының стратегиялық басқаруы мен тиімділігін, сондай-ақ туристік-рекреациялық аймақтар мен объектілерді жобалауда кластерлік талдау әдіснамасын және кластерлік тәсілді қолдану дағдыларын береді"

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Паблик-рилейшнз және брендинг теориясы

    Пән магистранттардың ұйым өндіретін тауарларға немесе қызметтерге ұзақ мерзімді артықшылық жасау жөніндегі қызмет ретінде брендинг туралы негізгі теориялық идеяларды кешенді игеруіне, сондай-ақ брендті құру және басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға,ұйымға қатысты қоршаған ортаның қолайлы мінез-құлқын қамтамасыз ету мақсатында ұйымдық ортада коммуникацияларды орнатуға және қолдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасындағы инновациялық технологиялар

    Пән педагогикалық инноватиканың жалпы негіздерін,педагогикалық технологияның мәні мен ерекшеліктерін, педагогтің инновациялық қызметін, сондай-ақ технологиялық білім беруде кең таралған инновациялық педагогикалық технологияларды ашады. Дайындықтың әртүрлі аспектілері қарастырылады білім берудің заманауи басымдықтарын ескере отырып, инновациялық қызметке педагог

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • жоғары мектеп педагогикасы және басқару психологиясы саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер туралы білімдерін көрсету, педагогикада инновациялық технологияларды, ғылыми-педагогикалық қызметінде арнайы туристік пәндерді оқыту әдістемесін қолдана білу
  • туристік және турагенттік қызметті ұйымдастырушылық-құқықтық қамтамасыз ету, ғылыми зерттеулер саласында кәсіби білім дағдыларына ие болу, туристік нарықтың құрылымын білу, қоғамдық рилейшнзді, брендинг және аутгоинг теориясын практикалық қызметте пайдалану, инновациялық жобаларды әзірлей білу және туризм индустриясы кәсіпорындарында енгізу
  • туристік-рекреациялық пәндер мен туризмнің белсенді түрлерін оқытудың іргелі білімі мен заманауи әдістерін көрсету
  • кешенді туристік қызмет көрсету сапасының стандарттарын әзірлей және енгізе білу, туристік индустриядағы ұйымдастыру қызметінің әдіснамасын және туристік инфрақұрылымды дамытуға кластерлік тәсілді ұйымдастырудың негізгі санаттарын, элементтері мен қағидаттарын білу, туристік инфрақұрылымды дамытуға кластерлік тәсілді қолдана білу; туристік инфрақұрылымды дамытуға кластерлік тәсілді талдау әдістерін, дамуға кластерлік тәсілді ұйымдастыру процесінде басқару дағдыларын меңгеру туристік инфрақұрылым; туристік кластерлерді дамыту бағдарламаларын жоспарлау және болжау қағидаттары негізінде қалыптастыру, алған дағдылары мен білімдерін кәсіби қызметте қолдану дағдылары.
  • дағдарысты басқару процесін білу, туризм индустриясында тәуекелдерді басқарудың өзінің әлеуетті мүмкіндіктерін іске асыра білу, кешенді туристік қызмет көрсетудің кәсіби стандарттары мен қауіпсіздік нормаларын іске асыруды қамтамасыз ету, клиенттердің туристік-рекреациялық қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті туристік-экскурсиялық қызмет көрсетудің тиімді бағдарламаларын әзірлей білу
  • туризм саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлай және жүргізе білу, кәсіби қызметте ғылыми және педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін білуді қолдану
  • жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы түсінікке ие болу, кәсіби ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін іске асыру үшін ғылымның, педагогиканың және кәсіптік білімнің, басқару психологиясының тарих негіздері мен философиясы туралы білімді қолдану.
  • "бәсекелестік", "бәсекеге қабілеттілік" негізгі экономикалық ұғымдарын білу; бағалау әдістерін меңгеру және туризм қызметтері мен қонақжайлылық индустриясының бәсекеге қабілеттілігін бағалай білу; экономикалық білімді кәсіби практикада пайдалану
  • туризм саласындағы ғылым мен озық технологиялардың заманауи жетістіктерін табу, міндеттер қоя білу және зерттеу әдістерін таңдау, ғылыми эксперименттің нәтижелерін есептер, қолданбалы әзірлемелер, баяндамалар, эсселер, Жарияланымдар түрінде түсіндіру және ұсыну және оларды ғылыми-педагогикалық қызметте қолдану
  • менеджменттің, маркетингтің, жедел және стратегиялық жоспарлаудың негізгі қағидаттарын ескере отырып, туризм саласы кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыра білу, мемлекеттің экономикалық және әлеуметтік саясатын, Қазақстан туризмінің орнықты дамуының ұлттық және өңірлік ерекшеліктерін ескере отырып, республикалық, облыстық және аудандық деңгейде әлеуметтік-мәдени сервис және туризм кәсіпорындарының қызметін болжай білу
  • өңірлік туризм экономикасын білу; туристік-рекреациялық кешендерді басқара білу, халықаралық стандарттарға сай келетін туристік өнімді қалыптастыру және өткізу; экскурсиялық, туроператорлық және турагенттік қызмет дағдыларына, туристік өнімді туристік қызметтердің жаңа нарықтарына жылжыту жоспарларын (бағдарламаларын) әзірлеу қабілетіне ие болу
  • ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникациялық дағдыларға ие болу
Top