Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Паблик-рилейшнз және брендинг теориясы
-
Пән магистранттардың ұйым өндіретін тауарларға немесе қызметтерге ұзақ мерзімді артықшылық жасау жөніндегі қызмет ретінде брендинг туралы негізгі теориялық идеяларды кешенді игеруіне, сондай-ақ брендті құру және басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға,ұйымға қатысты қоршаған ортаның қолайлы мінез-құлқын қамтамасыз ету мақсатында ұйымдық ортада коммуникацияларды орнатуға және қолдауға бағытталған.
-
Образовательная программа 7M11121 Туризм
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1