Паблик-рилейшнз және брендинг теориясы

  • Пән магистранттардың ұйым өндіретін тауарларға немесе қызметтерге ұзақ мерзімді артықшылық жасау жөніндегі қызмет ретінде брендинг туралы негізгі теориялық идеяларды кешенді игеруіне, сондай-ақ брендті құру және басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға,ұйымға қатысты қоршаған ортаның қолайлы мінез-құлқын қамтамасыз ету мақсатында ұйымдық ортада коммуникацияларды орнатуға және қолдауға бағытталған.
  • Образовательная программа 7M11121 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top