Бастауыш мектепте тұлғаға бағдарлап оқытудың ғылыми-теориялық негіздері

  • Пән бастауыш мектепте тұлғалық-бағдарланған оқытудың ғылыми-теориялық негіздері туралы түсінік береді, тұлғалық-бағдарланған оқытудың функциялары туралы білімді кеңейтеді: әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру қабілеті; білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру, білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру, олардың белсенділігін, бастамашылығы мен дербестігін қолдау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top