7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7M01301 пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау, бастауыш білім беру саласындағы кәсіби құзыреттілікке ие, бастауыш мектептегі білім берудің әртүрлі модельдерін сауатты ұйымдастыруға, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес және әлемдік стандарттарға жауап беретін инновациялық және интерактивті технологияларды пайдалана отырып, мемлекеттік білім беру стандартының талаптары деңгейінде бастауыш білім берудің білім беру бағдарламаларын әзірлеуді және іске асыруды сүйемелдеуді жүзеге асыруға қабілетті мұғалімдерді даярлау, еңбек нарығының білім беру қажеттіліктерін және жұмыс берушілердің сұраныстарын есепке ала отырып.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән магистранттардың ғылыми дүниетанымын, логикалық ойлауын, іргелі білімге қызығушылықтарын қалыптастырады, ғылымның даму проблемаларын бағалауға ғылыми және философиялық көзқарасты, ғылымның мәдени-тарихи дамуындағы тұтас когнитивтік-әлеуметтік жүйе, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі педагогика өркениет тарихындағы ғылыми білімнің орны мен рөлі, парадигмалар, ғылымның мақсаттары мен мұраттары туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қызмет психологиясы және акмеология
Пәнді оқу барысында магистрант интеллектуалды, мәдени, рухани, адамгершілік, физикалық өзін-өзі дамыту, жеке және әлеуметтік өсу және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру технологиялары мен акмеологиялық әдістері туралы білімі мен білігін кеңейтеді; өзін-өзі бағалау, өзін-өзі бағалауға негізделген мансап, кәсіби және әлеуметтік жоспарлау және іске асыру негізінде жеке өсуді және әлеуметтік-мәдени ортада бейімделуді қамтамасыз ету үшін акмеологиялық теория мен әдіснаманы тиімді пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп педагогикасындағы зерттеу әдістері
Пәнді игеру бастауыш мектепте психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістемесін білуді анықтайды, бастауыш мектепте психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыруды, бастауыш мектепте ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістемелік негіздері туралы түсініктерді қалыптастыруды, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін меңгеруді, эксперименттік деректерді өңдеу және сапалы талдау, қойылған мақсат шеңберіндегі міндеттер шеңберін анықтау және оларды шешудің оңтайлы әдістерін таңдауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акмеология және даму психологиясының өзекті мәселелері
Пәнді игеру нәтижесінде магистранттарда онтогенездегі адамның психикалық, тұлғалық даму заңдылықтары, осы процестің психологиялық мәні, оның қозғаушы күштері мен көздері, жекелеген жас ерекшеліктері мен негізгіжеке өсуді қамтамасыз ететін жағдайлар туралы білім қалыптасады; әр түрлі жас кезеңдеріндегі осы процестің мазмұны мен механизмдерінің ерекшелігі, кәсіби маңызды қасиеттері, зерттелетін пән арқылы ғылыми ойлау туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Пән ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерін және ҒЗЖ негізгі кезеңдерін, теориялық зерттеудің, ғылыми ақпаратты жинақтау мен өңдеудің негізгі әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Жүйелік талдаудың негіздерін қолдану дағдыларын қалыптастырады, ғылыми зерттеулердің заманауи бағыттарын, ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының теориялық және практикалық маңыздылығын, ғылыми гипотезаны қалыптастырады, құбылыстар мен процестердің мәнін түсіндіреді, оқиғаларды болжайды, қазіргі педагогиканың заңдылықтарын анықтайды, нәтижелерді өңдейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Бұл пәнде жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күштері, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие процесінде оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптер негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пән басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын зерттеуге; жеке тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, басқару психологиясының көмегімен кәсіби, тұлғааралық және тұлғаішілік мәселелерді зерттеу әдістерімен танысуға бағытталған. Адамдармен байланыс орнату, қызметкерлерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіру, ұжымда қолайлы моральдық - психологиялық климат құра отырып, қызметкерлерді ұйымдастыру және біріктіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
"Шет тілі" пәнінің аспектісінде магистранттар үшін көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), ақпарат алу мақсатында арнайы әдебиеттерді оқу дағдыларын дамыту, әдебиеттерді мамандық бойынша рефераттау, аннотациялау және аудару негіздерімен танысу, Жарияланымдар дайындау және хат алмасу үшін негізгі жазу дағдыларын дамыту жүзеге асырылады. Мамандық тілін оқыту кәсіби-бағдарланған материалда жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп педагогикадағы статистикалық-математикалық әдістер
Пән магистранттарды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындайды, ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін береді, педагогикалық зерттеудің кең таралған әдістері мен әдістерімен таныстырады, сондай-ақ математикалық және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады .оқытылатын әдістер негізінде оқу-тәрбие процесін диагностикалау дағдылары магистранттардың психологиялық-педагогикалық экспериментті жүргізу логикасына сәйкес ұйымдастыру тәжірибесін алуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
Курс қазіргі ғылымның әдіснамалық теориялары мен принциптері, педагогика мен білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттары, қазіргі ғылыми білімді алу әдістері туралы білімді кеңейтеді; қазіргі ғылым мен білім беру әдіснамасының негізгі ұғымдары мен проблемаларын түсіндіреді; ғылыми ақпараттық ізденіс жүргізу, қазіргі ғылымның даму ерекшеліктерін талдау, ғылым мен білім беруді дамытудың проблемалық бағыттарын, білім беру және білім беру мекемесінің инновациялық даму міндеттерін шешу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық деонтология
Пән педагогикалық этиканың бөлігі ретінде педагогикалық деонтологияның теориялық негіздері, Кәсіби қызмет процесінде мұғалімнің құқықтық және нормативтік мінез-құлық практикасы туралы білімді тереңдету. Педагогикалық қызметті толық және барабар қабылдау, оған бағдарлау қабілетін, кәсіби қызметтің стратегиясы мен тактикасы, жоспарлары мен мақсаттары туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларды, өзінің кәсіби мінез-құлқын саналы түрде реттеу дағдыларын қалыптастырады, Болашақ педагогтардың деонтологиялық дайындығын қалыптастырудың мазмұны мен әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі заманауи ғылыми тәсілдер
Курс білім беру процесінің сапасын арттыру туралы білімді тереңдетуге, оқытуды ыңғайлы етуге мүмкіндік береді, атап айтқанда: көбірек ақпарат беру және игеру, білім беру қызметін өзін-өзі ұйымдастыру, ресурстарды оңтайландыру, репродуктивті жұмыс түрлеріне уақытты қысқарту, мұғалім мен оқушыға жүктемені азайту, білім беру нәтижелері үшін жауапкершілік шараларын арттыру, білім беру нәтижелерін арттыру арқылы оқу процесінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. ақпаратпен жұмыс жас ұрпақтың жалпы мәдениетінің деңгейі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беруде интербелсенді оқу технологиясын қолдану
Курс болашақ бастауыш сынып мұғалімі бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында кездесетін интерактивті оқыту мәселелері бойынша зерттеулердің нақты мысалдарын талқылауға және өзара әрекеттесуге бағытталған. Интерактивті оқыту әдістерін қолдануда және педагогикалық пәндер бойынша қатар курстарды игеруде жеке тұлғаның негізгі құзыреттерін қалыптастыруға ықпал етеді. Бастауыш білім беруде теория мен практикада оқытудың интерактивті әдістерін қолдану проблемасының жай-күйін талдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Болашақ маманның шығармашылық әлеуетін арттыруда өзін-өзі жетілдіруі
Бұл пән болашақ мамандардың өзін-өзі жүзеге асыруына және шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал етеді, педагогикалық шеберлікті педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, кәсіби-педагогикалық қызметті педагогикалық шеберліктің қалыптасуының негізі ретінде қалыптастырады. Білім беру саласындағы кәсіби маманның өзін-өзі жүзеге асыруына, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға, педагогикалық процесс қатысушыларымен педагогикалық өзара іс-қимылға және мұғалімнің өзін-өзі жүзеге асырудың негізі ретінде кәсіби ойлауына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте «Сыни ойлауды дамыту» технологиясын қолдану
Курс бастауыш мектепте білім беру процесінің сапасын диагностикалау және бағалау үшін сыни ойлауды дамыту технологияларын қолдануға, сыни ойлауды дамыту технологияларын қолдану шеңберінде және сабақтан тыс жұмыстарда сабақтардың мазмұнын жобалауға, заманауи педагогикалық инновацияларды, жаңа педагогикалық идеяларды әзірлеу және дерексіз ойлау, олардың зияткерлік әлеуетін жетілдіру және дамыту мақсатында талдау, ғылым мен білімнің заманауи мәселелерін білімді пайдалану қабілеттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы оқу-тәрбие үдерісінің қазіргі технологиялары
Курс білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялардың даму тарихын түсінуге, "интерактивті технологтардың" анықтамасын, олардың түрлері мен маңыздылығын талдауға және түсінуге, білім беру процесінде интерактивті технологияларды қолданудың заманауи тәсілдерін ашуға мүмкіндік береді; білім беру процесінде интерактивті технологияларды қолдану өлшемдерін, көрсеткіштерін, индикаторларын анықтауға, талдауға, негіздеуге, олардың дұрыстығын тексеруге ; білім беру процесінде интерактивті технологияларды қолданудың өлшемдерін, көрсеткіштерін, индикаторларын бастауыш мектептің білім беру процесінде интерактивті технологияларды қолдану шарттарын қорытындылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңа Қазақстандағы бастауыш мектепті ақпараттандыру
Курс магистранттарды МЖМБС талаптарын ескере отырып, әртүрлі білім беру бағдарламалары шеңберінде оқытудың және диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, бастауыш мектепте сабақтарды әзірлеуге, дайындауға және өткізуге дайындайды. Баламалы (соның ішінде эксперименттік) бағдарламалар мен оқулықтардың мазмұнын талдау, дидактикалық материалды таңдау және әзірлеу, бастауыш мектепте сабақ құрылымын әзірлеу қабілеттерін қалыптастырады; оқытудың заманауи әдістерін қолдану қабілетін айқындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы заманауи технологиялары
Пән оқыту технологияларының маңызды сипаттамаларын ашады: тиімділік, үнемділік, Эргономика, пәнді оқудағы жоғары мотивация; оқытудың қарқынды әдістерін қолдануға көмектеседі (коммуникативті технология, ойын технологиясы, проблемалық оқыту). Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оқытудың техникалық құралдарын қолдануды, қашықтықтан оқытуды, көп деңгейлі (сараланған) оқытуды, модульдік оқытуды қарастырады. Бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың заманауи технологияларын ескере отырып, педагогикалық процесті жоспарлау және талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістері
Курс математикалық құралдарды, негізгі математикалық ұғымдар мен негізгі математикалық есептерді шешу әдістерін, математикалық модельдеу әдісінің кезеңдерін қолдана отырып, ақпаратты ұсынудың негізгі тәсілдері туралы білімді тереңдетеді. Белгілі бір есепті шешу үшін қажетті ақпаратты іздеу және таңдау, практикалық есепті шешу үшін математикалық модельдің түрін анықтау, қарапайым математикалық модельдерді қолдану жағдайында математикалық модельдеу әдісін қолдану қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеушілік оқытудың қазіргі мәселелері
Курс қазіргі ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін, ғылым әдістерінің мәні мен ерекшеліктерін, ғылым мен білімнің негізгі маңызды қасиеттерін түсінуге бағытталған. Ақпаратпен жұмыс істеу, оны талдау, логикалық пайымдау құру, қорытынды жасау, зерттеудің заманауи мәселелерін, ғылым тілін бағдарлау, дерексіз ойлауды көрсету, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше игеру және пайдалану, ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін білуге дайын болу қабілетін қалыптастырады .
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтарды кәсіби қызметке дайындаудағы акмеологиялық тұғыр
Пән онтогенездегі адамның психикалық дамуының тұтас көрінісін, акмеологиялық заңдылықтар, механизмдер, психикалық дамудың шарттары мен факторлары туралы білім жүйесін, дамудағы шыңдарға жетуді түсінуге мүмкіндік береді; онтогенездің әртүрлі жас кезеңдерінде адамның психикалық дамуын психологиялық–акмеологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыру қабілетін, даму психологиясының теориялық негіздерін қалыптастырады; адам дамуының отандық және батыстық акмеологиялық тұжырымдамаларын ажыратуға көмектеседі, онтогенездің әртүрлі жас кезеңдеріндегі адамның даму критерийлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте тұлғаға бағдарлап оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
Пән бастауыш мектепте тұлғалық-бағдарланған оқытудың ғылыми-теориялық негіздері туралы түсінік береді, тұлғалық-бағдарланған оқытудың функциялары туралы білімді кеңейтеді: әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру қабілеті; білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру, білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру, олардың белсенділігін, бастамашылығы мен дербестігін қолдау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ бастауыш сынып мамандарын әдістемелік пәндерді оқытуға дайындау
Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін оқытуда инновациялық, ақпараттық және ақпараттық технологияларды қолдану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыруды жүзеге асырады, жаңа технологияларды қолданудың дидактикалық, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздерінің өзара байланысын ашады, Интернетті қоса алғанда, әртүрлі оқу сабақтарын өткізу кезінде АКТ құралдарын пайдалану мен сараптаудың заманауи тәсілдері мен әдістерімен таныстырады- технологиялар, электрондық оқыту құралдарын әзірлеудің тұрақты дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құзыретті болашақ педагогты қалыптастырудағы дидактика
Пәнді оқу барысында магистранттар қазіргі мұғалімнің дидактикалық-әдістемелік құзыреттілігінің мәнін кәсіби құзыреттіліктің ерекше түрі ретінде қарастырады және анықтайды, болашақ мұғалімнің дидактикалық-әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру үшін технологиялық тәсілдің мүмкіндіктері мен функцияларын бағалайды, магистранттардың дидактикалық-әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру процесінің теориялық моделін жасай алады және оның тиімділік дәрежесін бағалау арқылы болашақ бастауыш сынып мұғалімінің дидактикалық-әдістемелік құзыреттілігінің ерекшеліктерін анықтайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру модернизациясы
Курс пәндік-практикалық қызметтің психологиялық және дидактикалық негіздеріне және оның бастауыш мектеп жасындағы баланың жеке басының жалпы дамуындағы рөліне негізделген бастауыш мектепте білім беруді модернизациялауды қарастырады, пәндер бойынша МЖМБС ерекшеліктерін, заманауи авторлық бағдарламалардың, оқулықтардың ерекшеліктері мен мазмұнын және бастауыш мектеп жасындағы балалардың жеке қабілеттерін ашады. Курс тиімді оқу қызметін қамтамасыз ететін оқыту мен тәрбиелеудің оңтайлы әдістерін таңдауға көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаны және мінез-құлықтық зерттеу
Пән психология саласындағы білімнің, дағдылардың және дағдылардың ең аз көлемін қамтамасыз етеді, психологиялық ғылымдағы негізгі заңдылықтарды, принциптерді, тәсілдер мен идеяларды ашады. Тұлғаның дамуын, адамның жеке психологиялық ерекшеліктерін, эмоционалды-ерікті, жеке құрылымын, адамның психикалық дамуындағы таным мен өзін-өзі тану процестерінің орны мен рөлін қарастырады. Курс танымдық процестердің жалпы психологиялық заңдылықтарын зерттеу негізінде психологияның әртүрлі салалары бойынша магистранттардың білімін жүйелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби қызметке дайындау
Пән бастауыш сынып мұғалімінің негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимыл жасауға дайын болуға мүмкіндік береді, Қазақстанның және шетелдің білім беру кеңістігінде ұсынылған заманауи инновациялық технологиялардың, идеялардың, мектептердің, бағыттардың кең спектрінде бағдарлау дағдыларын игеруге, кәсіптік білім мен дағдыларды жетілдіру тәсілдерін игеруге, процесс, заманауи сабақтың жаңа модельдерін әзірлеуге оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша қажетті дағдыларды игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептің білім беру жүйесін жаңарту
Курс білім алушылардың сапалы дайындығын қамтамасыз ететін, қоғамның қазіргі заманғы қажеттіліктеріне сәйкес келетін және бастауыш сынып оқушыларының жеке және әлеуметтік-түйінді құзыреттіліктерін қалыптастыруды қамтамасыз ететін білім беру ортасының оңтайлы моделін құру туралы білімді кеңейтеді. Магистранттар оқушылардың бойында рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру, балалардың қауіпсіз және жайлы өмір сүруіне жағдай жасау, баланың салауатты өмір салтын қалыптастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білімді интеграциялау, қиындықтарды жеңу, этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде бағалауды тұжырымдау; өз тұжырымдары мен білімдерін нақты және нақты анықтау, оларды мамандарға негізді түрде ұсына білу; оқуын өз бетінше жалғастыру.
- Қазіргі білім берудің, қоғамдық өмірдің мазмұнын, функцияларын өзгертудегі ғылымның рөлін түсіну; ғылыми танымның қазіргі тенденциялары мен дамуында, жаратылыстану, әлеуметтік, экономикалық ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерінде бағдарлану, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігінің маңыздылығын, жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдарын түсіну.
- Дәлелдерді тұжырымдау, зияткерлік, мәдени, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің перспективалық жолдарын құру және іске асыру. Зерттелетін саладағы мәселелерді уақтылы және дұрыс шешу үшін кәсіби қызметтің барлық кезеңінде біліктілікті арттыру, сонымен бірге бастамашылық таныту, цифрлық экономиканың әртүрлі секторларындағы өзара әрекеттесуін бағалау үшін кәсіпорынның нарықтық жағдайдағы қызметін талдау.
- Идеяларды бастапқы дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дағдылар мен білімдерді көбінесе ғылыми зерттеулер контекстінде дамыту және көрсету; зерттелетін саламен байланысты кеңірек (немесе пәнаралық) салалар контекстінде және шеңберінде жаңа немесе бейтаныс жағдайларда мәселелерді шешу білімін, түсінігін және қабілетін қолдану.
- Кәсіби қызметтегі әріптестеріне төзімділік таныту, ойлау мәдениетін еркін меңгеру, ауызша және жазбаша тілді дәлелді және анық қалыптастыру, сондай-ақ өз кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын сезіне отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарда сөйлесе білу, кәсіби қызметті мүдделі орындау. Құқықтық және этикалық нормалар шеңберінде көшбасшылық қасиеттер мен бастаманы көрсету және оларды өзекті міндеттерді шешуде кәсіби қызметте пайдалану, барлық мәселелер бойынша құзыретті болу, қоғам үшін жұмыс істеуге ұмтылу.
- Алған білімдерін ғылыми зерттеулер шеңберінде идеяларды үздіксіз дамыту және түпнұсқалық қолдану үшін пайдалану; бар тұжырымдамаларға, теорияларға сыни тұрғыдан қарау, процестер мен құбылыстарды бағалау және талдау; жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндерді зерттеу кезінде алған білімдерін біріктіру.
- Білімді интеграциялау, тәуелсіз пайымдауларға ие болу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешім қабылдау; жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы туралы білімді өзінің педагогикалық қызметінде қолдану; пайдалану. оқытудың интерактивті әдістері.
- Кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын пайдалану, жинақталған тәжірибені қайта қарастыру және қажет болған жағдайда өз жұмысының бейіні мен бағытын өзгерту, цифрлық ортада базалық білімді қолдану қабілетіне ие болу.
Ұқсас БББ
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)