Құзыретті болашақ педагогты қалыптастырудағы дидактика

  • Пәнді оқу барысында магистранттар қазіргі мұғалімнің дидактикалық-әдістемелік құзыреттілігінің мәнін кәсіби құзыреттіліктің ерекше түрі ретінде қарастырады және анықтайды, болашақ мұғалімнің дидактикалық-әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру үшін технологиялық тәсілдің мүмкіндіктері мен функцияларын бағалайды, магистранттардың дидактикалық-әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру процесінің теориялық моделін жасай алады және оның тиімділік дәрежесін бағалау арқылы болашақ бастауыш сынып мұғалімінің дидактикалық-әдістемелік құзыреттілігінің ерекшеліктерін анықтайды
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top