Мәдени-тынығу қызметі саласындағы жарнама

  • Пәннің мақсаты – әлеуметтік-мәдени кәсіпорындардың жарнамалық қызметін талдау және іс-шаралардың алға жылжуына айтарлықтай әсер ететін бірқатар факторларды анықтау, әлеуметтік-мәдени бағдарлама үшін жарнамалық-ақпараттық материал әзірлеу. Курс жарнамалық іс-әрекеттік даму тарихын, мәдени-тынығу саласындағы жарнаманы құру технологиясын, жарнамалық мәтінді, бейне жарнаманы құру тәсілі мен ережесін, жарнамадағы манипуляция және сендіру технологиясын оқуға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top